dilluns, 19 de maig del 2014

Natalie Pudalov il.lustradora russa.

''El meu nom és Natalie Pudalov, i com es pot veure, sóc il · lustrador. Vaig néixer el 1980, en Niznii Novgorod a Rússia. A una edat molt jove, la meva família va decidir emigrar a Israel. Això és quan vaig saber que hi ha altres països al costat de Rússia, alguns dels quals són molt càlids, per cert. A Israel vaig estudiar a "Bezalel" Acadèmia d'Art i Disseny de Jerusalem i vaig obtenir la meva llicenciatura en Disseny Gràfic. També vaig estudiar il · lustració a l'Akademie der Künste Bildenden, Stuttgart, Alemanya.''

Dear Friends,
My name is Natalie Pudalov, and as you can see, I'm an illustrator. I was born in 1980, in Niznii Novgorod in Russia. At a very young age, my family decided to immigrate to Israel. Thats when I found out that there are other countries beside Russia, some of which are very hot indeed. In Israel I studied at “Bezalel” Academy of Art & Design, Jerusalem and got my degree in Graphic Design. I also studied illustration in Akademie Der Bildenden Kunste, Stuttgart, Germany.

 

  
Així és presenta aquesta il.lustradora rodamón. Ens ha agradat molt el seu treball i per això us deixem una xicoteta mostra de la seua obra. Gaudir-la.









A la seu web podreu trobar moltes més il.lustracions i també imatges del seus còmics, targetes postals il.il·lustrades i llibres infantils il.il·lustrats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comboi Gràfic no es responsabilitza de l´opinió de cap usuari que escriga als comentaris.